כיום, אתן יכולות למצוא ללא בעיה לא תיקי עור לנשים, וכמובן שאתן גם יכולות למצוא תיקים שונים בעיצובים שונים וסגנונות שונים.

1. איזה תיק לבחור ?
המפתח הוא לפצות על הקווים והקימורים של הגוף. אתה צריך לבחור תיק או תיק כתף עם הצורה ההפוכה לדמות שלך. אם את אישה גבוהה ובעלת גזרה ללא הרבה קימורים, את יכולה לבחור בתיק גדול, אבל אם את נמוכה וקטנטונת, תיקים קטנים יועילו. ואם נשים רזות מועדפות יותר על ידי צורות מעוקלות, להיפך, נשים מפותלות מועדפות יותר על תיקים ישרים.
2. אורך התיק.
הימנע מלבישת תיק, תיק גב או תיק כתף בגובה החלק הכבד ביותר של הגוף. לפיכך, לא תדגיש את האזור שבו אתה לא רוצה שאחרים ישימו לב. בנוסף, ברשותכם תיקים המציעים אפשרות לכוון את גובה התיק. תיקים צריכים להיות אביזרים המשפרים את הגזרה שלנו, לא להיפך.
3. תיק לכל אירוע.
זה לא אותו דבר יום ליום, ללכת לעבודה או ללכת למסיבה בלילה. לכן, כדאי לשקול לאיזה אירוע אתה צריך את התיק:
תיק קרוסבודי קל לנשיאה מתאים ללבישה ביום או בלילה, למשרד או לדייטים.
תיק בסגנון “גברתי” או “תיק יד” הוא האפשרות הטובה ביותר כאשר אתה רוצה להרגיש יותר נשית. זהו תיק קטן יותר מתיק קניות, אבל יש לו גם תכונות רבות. זה מביא הבחנה לתלבושת היומיומית שלך של חולצת טריקו וג’ינס.
תיק לקניות הוא בעלת ברית מושלמת לנשים שיש להן קצב חיים מסחרר ושלא יודעות מתי הן הולכות לחזור הביתה. לפיכך, אתה יכול לשאת איתך אלף דברים כמו; נייד, טאבלט, יומן, תיק טואלטיקה, משקפי שמש… והיו מוכנים לכל אירוע בלתי צפוי.
4. הצבע.
בחר תיק מוצלב, תיק הובו או תיק גב למראה נינוח יותר. זה צדדי באותה מידה ויש לו נקודת נוחות שאולי אין לאחרים. זה מאוד אופנתי כרגע. עבור הנשים הכי בוהמייניות שמחפשות מראה קז’ואל, זהו סוג התיק האידיאלי. יש לו קיבולת גדולה לשאת את כל מה שאתה צריך ולכלול את כל “למקרה” שאתה רוצה.
לפעמים טרנדים מסמנים צבעים או דפוסים בולטים מאוד. אתה יכול לבחור אביזר עונתי ללא חשש, אבל אם מה שאתה מחפש זה להיות מסוגל ללבוש אותו בכל מקום ובכל אירוע, לכי על צבעים ניטרליים. שחור, בז’, אפור, כסף, אקרו, לבן, קאמל, כחול כהה, קפה, חום…
5. מה הסגנון שלך.
אל תשכח להסתכל פנימה ולדעת מה הכי מתאים לך לפי האישיות שלך. יש תיקים קלאסיים, וינטג’ או רטרו, אייטיז, נועזים עם צורות מצחיקות, אלגנטי ומינימליסטי (צבעים שטוחים), הדפסים, מודרניים, קז’ואלים. קח בחשבון את האישיות שלך ואיתה אתה נראה יפה יותר.
6. חומרים וגימורים.
יש נשים שצריכות לסחוב הכל בתיקים, בתרמילים או בארנקים שלנו כדי להתמודד עם היום יום שלנו, אז וודאו שהרצועות של התיקים יהיו עבות ועם תפרים גמורים היטב, אם אתם לא רוצים שיהיה לכם נסער . בדוק גם אם ניתן לכבס אותם.
ואם אתם לא רוצים לדאוג לכביסה, תיקי עור עמידים יותר ואינם דורשים ניקוי רב. אם אתה אדם יותר מזדמן, אתה יכול לבחור סוגים שונים של חומרים כמו פלסטיק, בד וכו’. אידיאלי ליום וליום. השקיעו את כספכם היטב לפי השימוש שאתם הולכים לתת לתיק.
7. גם גודל התיק חשוב.
בחר את זה המתאים ביותר לצרכים שלך.
8. מה עדיף, סגירת רוכסן או סגירת מגנט?
9. תיעדוף הפונקציונליות של התיק.
ובכן, יש דעות לכל הטעמים. סגירת הרוכסן מאובטחת יותר, אך סגירת המגנט מאפשרת לך לפתוח את התיק מהר יותר ומאפשרת עיצובים אלטרנטיביים יותר. עם זאת, המגנט יכול לבטל את מגנט הכרטיסים שלך. אז שוב, תצטרך להעריך את השימוש שאתה רוצה לתת לו.
הימנע מקניית תיק עם תחתית אינסוף, מכיוון שאת יכולה להשתגע בניסיון למצוא את המפתחות, השפתון או הארנק שלך. בחירה מעשית יכולה להיות אותם תיקים שיש להם מספר תאים שכן הם עוזרים לארגן את הדברים שאת נושאת. אחד לנייד, אחר לארנק, מפתחות, מחזיק כרטיס, תיק חיצוני נגיש יותר וכו’.
10. הניגודיות במראה שלך.
אם את מתכוונת לבסס את בחירת התיק שלך כך שיתאים למראה שלך, את צריכה לדעת שהניגודיות פופולרית יותר עכשיו.
מצד שני, זכרו שהתיקים עם צבעים ניטרליים שאמרנו קודם, משתלבים עם הכל.